Beautiful..

Ahad, 19 Disember 2010

sarapan senyuman..resepi hari terbaik anda..

Salam..wahh,jadi pakar motivasi akk..
Selamat pagi olls..selamat pagi Isnin..buangkan perasaan tak suka hari isnin,menyampah hari isnin,,nak muntah dengar hari isnin,malas giler dengan hari isnin..korang kena anggap hari isnin tu,hari mulakan hari baru,tugas yang baru..pembuka rezeki baru..pembuka selera baru..
Dan....jangan lupa datang jenguk blog akk ni..tq yg sudi follo akk dari blog BA..TQ BA yang akhirnya tersenarai nama akk kat segmen budak nakal..bekpes akk hari ni pun penuh dengan senyuman...have a nice day olls! dan jangan lupa senyumlah selalu selalu...hari yang terbaik untuk anda!

Ukirlah senyuman yang paling manis.....kerana selain sedekah,senyuman itu ibarat lukisan rahsia hati....ia tidak menyakitkan .....tetapi menjadi penawar hati yang sakit.


2 ulasan:

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

kurangkn manis dlm minuman, lbhkn manis dlm senyuman..

nur adam berkata...

he3..btul..betul..betul..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...