Beautiful..

Selasa, 14 Disember 2010

Busy..Busy betul harini..

Salam olls,lama akk tak update...busy..busy betul akk harini..dgn demam cecemanya..ank2 pun ikut cecema..dan dalam masa yg sama akk kena siapkan tempahan baju manik yg perlu disiapkan ESOK juga..uwahhhhhh..sempat ker!!! huhuhu

salah satu yg sudah siap
Lepas tu..akk nak masak sup tulang...tergagak pula tekak ni nak makan sup tulang,bubur, sayur kankung goreng belacan..sempat ker!!! huhuhu lagi..

sup tulang

foto anymz my kitchen
Kalo bole semuanya nak disiapkan ..restoran dapur akk ni 24hours buka..buat hidangan cuti2 sekolah..apo nak dikato,tak sihat pun kena jalan juga..yang penting minat,tanggungjawab mesti jalan seiringi..betul tak..zasssssss..time untuk ke dapur...;)








4 ulasan:

simply nana berkata...

adui sedapnya k.nor sup uh..mcm tur la pompuan kan..lupe sakit untuk yg tersayang kan..smoga cpt sihat yea...

nur adam berkata...

he3..kalo dekat da hantar ni..he3,nak tak nak kena buat juga su..tq su ;)

anymz berkata...

ooo..nor jahit manik ya..waah akak nak belajar lah..banyak baju2 lelama yg nak di renewkan nih..
bubur tu buat sarapan sedap nor..hehe

nur adam berkata...

he3..bole la sikit2 kak..nak belajar pun bole..resepi akk pun sedap2 la..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...