Beautiful..

Sabtu, 18 Jun 2011

Tak hilang ke'Machoan' lelaki ke dapur ..

Jangan mara aaaaa...petikan dari filem apa tu..
Rajin2 la ke dapur kaum lelaki..
serius apa..tak hilang macho kalo menyiang ikan didapur..
seksi apa...hehehe~motivate sikit
Untuk meringankan beban isteri..
salah satunya..membantu isteri2 didapur..
paling senang dan mudah la..masak nasi atau siang ikan..
isteri tinggal nak menggoreng jer..
apa yang kaum lelaki tak tau..khususnya suami..SUAMI SAHAJA!
~apa yang suami buat didapur..setiap inci langkahnya menjadi perhatian isteri~whoooo
ha! da pecah rahsiakan..
so jangan hairan bertambah sayang dan cintanya isteri2 terhadap suami...(yg da kahwin jer ya)
mulakan langkah rajin2 ke dapur...anda akan melihat hasilnya...~ngeeee




~fahrin rajin tak kedapur,bikin nasi ayam...hehehe

8 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hehe! suka lah baca entri ni . ayah Tia pun selalu masuk dapur masakkan anak-anak dia makanan . sedap lak tu . hehe :)

kak , akak nak buat link yang macamana? yang boleh klik macam ni ke --> Ini Bukan Hal Remeh Wahai Wanita

nur adam berkata...

tia..ssekali org lelaki masak..mabeless

ya tia nak wat link mcm tu..

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

setuju k nur. xjatuh martabat sorg suami klu tlg isteru di dapur. malah blh rapatkn lg hubungan suami isteri kn...? ;)

nur adam berkata...

betul tu nani...tiap2 hari berlaga bahu didapur..he3

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

errr. bahu jer?? ;p

simply nana berkata...

org lelaki kalau terus siang ikan & teruskan lagi kerja memasak lg best...tersentuh hati, bila time mkn, isteri la yg paling mkn byk...sedap oooo

nur adam berkata...

nani..tutttt..ha3

nur adam berkata...

su..akk tngok badan su mcm tu gak..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...