Beautiful..

Jumaat, 3 Jun 2011

siapa blogger touke Apam Polkadot...??





Buka je Facebook mana2 ada apam polkadot..ramai teman2 yg buat apam ni...sekarang da jd tsunami apam polkadot kat Malaysia ni..terma kasih insan yang sudi kongsi resepi kuih ni pada org lain..besar jasanya..
Siapa blogger yang jadi touke2 apam ni ya..bukan apam polkadot yg depa pandai buat..lebih..lebih..macam2 ada semuanya menyelerakan..bravo2..
touke2 muda ini adalah....

...siMpLY nana...


| L.E.N.S.A-N.A.N.I |

..Mereka ni memang rajin mencuba..mula2 tu nak
makan keluarga je..sekarang da buat bisness..tahniah nana dan nani..;)
So..akk pun ingin mencuba buat apam polkadot ni...mula2 tu memang tak jadi..
kali kedua baru cantikkk..belum sempat adunan kedua..da licin da kena ngap..jom tengok hasilnya....


~sekali gagal..buat lagi,sampai berjaya~

4 ulasan:

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

btul tu kak nor. mula2 buat utk family. xsngka blh dpt tmpahan. syukur, rezeki dr Allah..

nur adam berkata...

murah rezeki nani..moga selalu dapat berkat apa yg dkerjakan...lasagna satu..ngidam ni..hehehe

simply nana berkata...

alhamdulillah k nur, rezeki allah sungguh luas...mula2 saje utk suka2, x sangka dpt sambutan.tp tak ade lah sampai tauke, baru lagi la k nur...malu jea...hik3.teme kasih k nur.

nur adam berkata...

tumpang suka jer su...tengok masing berjaya apa yg diusahakan...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...