Beautiful..

Isnin, 6 Jun 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI

Saya nak boleh.....
Kenapa blog aku patut diletak dalam blog list Ben Ashaari....
Pertama..nak juga rasa jadi popular,coz tak kira la hijau,coklat ker,warna warni ,jika terpilih pasti laju jer traffic blog yg terpilih tu... merasa juga terkena juga tempias Ben Ashaari...walaupun apa aku buat ni bertentangan dgn prinsip aku sendiri-aku buat blog bukan nak popular mcm petik jari..tapi dengan wardah dan maklumat yang berguna untuk dikongsi bersama...apa salah mencuba..jika niat untuk menyumbang macam sejuta impian di TV3...landasan untuk berkhidmat untuk masyarakat..niatnya sama ,caranya berbeza..

~so..salah ker kalo aku cuba...Saya nak boleh?~

4 ulasan:

nur adam berkata...

tq tia,sudi jenguk..:)

Golden Rose berkata...

salam kenal...singgah dr blog bro ben....jemput singgah..

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com

nur adam berkata...

tq rose...saya datang follo...;)

nur adam berkata...

tq rose...saya datang follo...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...