Beautiful..

Rabu, 8 Jun 2011

kenapa ya..dia macam tu..

huhuhu...sedih la nak cerita...
rasanya tak da salah apa2 pun dgn dia..
mungkin perasaan diri sendiri kot..
bila dia tunjuk..menunjuk mcm tu..
siapa la aku...
mungkin dia nak label aku ni......entahla eikk
aku tak susahkah org..kalo ada,aku pohon ampun sepuluh jari..hidup tak enjoy,
kalo ada org2 mcm ni..
cukuplah..prasangka dia terhadap aku..aku tak tahu,tapi bole tau dari gerak geri..
janji aku buat yang terbaik..menolong apa yg perlu..
aku doakn yg terbaik..jauh sekali nak menyumpah ke apa..
kadang dia senyum,kadang2 buat tak kenal,belakang tahu semua cerita..
tak pa la..walaupun aku redha dengan sikap org mcm ni pada aku..
disudut hati..sedih,
sebab aku bukan macam tu..
simple jer aku ni...org buat baik,aku kenang...org suka bprangsangka buruk aku jauhi..
"im sorryy.."


~teringat adik ni...baik dan manisnya dia~

6 ulasan:

yatie Awang berkata...

itu dah lumrah manusiakan...sabar ye...

aku dan segalanya berkata...

nice blog... :0

nur adam berkata...

entah la yatie..lama da perhatikan sikap dia..buat donno jer..tapi tterjah juga kat fikiran...:)

nur adam berkata...

tkasih zhureen..keep in touch..:)

Ini Kisah Tia berkata...

biasalah tu kak .. bukan semua orang boleh faham dan tahu kita siapa dan macamana . yang penting kita tak susahkan orang . lumrah hidup kak ..

Tia Nak Letak Gambar Boleh?

nur adam berkata...

betul tu tia..sedih ada lg org mcm ni..:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...