Beautiful..

Khamis, 23 Disember 2010

Bunyi GENDANG 3pg ketika BW..

Selamat PAGI semua..Bunyi apa lak kat luar tu..cuak gak..takut pun ada,almaklumlah depan uma akk ni hutan dara..masih bunyi lagi tu..bunyi pelik sikit..macam gendang cina pun ada..macam tgh buat tarian singa..tapi takkanlah pukul 3 pg mcm ni..nak bergendang kot..takkan ada kerete mamat2 pasang lagu "BOOM" "BOOM" waktu2 mcm ni..mau akk tepon polis ni ganggu org nak tido..asben akk da spotcheck tak ada apa2  pun....??
kiranya akk berani2 ayam ni..coz kat sebelah abg akk tgh ngadap laptop..dari akk tak bole tido dok sinaran cahaya laptop tu..baik akk amik kesempatan Blogwalking..kalo org sebelah tak ada..mau lampu ruma akk ni berstatus 'ON' semuanya..hu3..
ok lah..da senyap balik bunyi tu..bukan nak cakap besar..kalo bunyi lagi..mungkin akk yang pi tengok..nak tau jugak kan,nak pi siasat..huhuhuhu.....




5 ulasan:

lobai berkata...

apa nak checknya nur .. kul 3 pagi bunyi ketuk2..
malam jumaat camtu la.. buat terkejut pulak..betul ke bunyi dari luar..ke dalam rumah je kot..huhuhu

nur adam berkata...

uittt..ini betul2 punya..dari luar lobai..he3

azsuliana berkata...

salam...ke cik abang yg wat bunyi tur tak bg k.nur tido..he3...

nur adam berkata...

wsalm..ha3,x da maknanya su..kalo da gadap laptop dia,tak hirau org sebelah..ha3

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

ala k nor, nani kler yg ketuk tu.. ingt nk blogwalking tp ter homewalking lak.. ho3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...